RET Barcode App
- Hoe werkt de RET Barcode-app?
- Waar kan ik de RET Barcode-app downloaden?
- Wat kan ik doen met de RET Barcode app?
- Kan ik de app installeren en 4 kaartjes kopen en deze op een andere telefoon laten gebruiken?
- Voor welke mobiele apparaten is de RET Barcode app geschikt?
- Kan ik de mobiele app openen met 1 account op 2 toestellen?
- Waarom moet ik een account aanmaken?
- Hoe reken ik mijn mobiele ticket voor de bus, tram of Fast Ferry af met de RET Barcode app?
- Welke vervoerbewijzen kan ik kopen met de RET Barcode-app?
- Hoe reis ik met de metro met een mobiel ticket?
- Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?
- Moet ik met de RET Barcode-app inchecken in een voertuig?
- Tot wanneer is het mobiele ticket geldig?
- Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?
- Hoe werkt het RET 1 dag ticket in de Barcode-app?
- Hoe werkt het RET 2 uur ticket in Barcode-app?
- Hoe laat ik mijn mobiele ticket zien aan de chauffeur of conducteur?
- Wat moet ik doen als de batterij van mijn mobiel leeg is?
- Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?
- Er is iets misgegaan bij mijn aankoop, waar kan ik terecht?
- Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?
- Wat gebeurt er als het mobiele ticket niet duidelijk te zien is op het scherm van mijn smartphone?
- Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?
- Hoe werkt het RET BOB-bus ticket in de Barcode-app?
- Hoe werkt het Fast Ferry ticket in de Barcode-app?
- Kan ik met een barcode gebruik maken van de kortingsregeling op de P+R-terreinen Alexander, Kralingse Zoom en Slinge?