Filter op

Alles selecteren

375 Resultaten gevonden

Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...

Lees verder

Waar kan ik een kapotte abri doorgeven?

Wil je een melding doorgeven over een kapotte abri? Dat kan via het contactformulier van de RET Klantenservice. Dergelijke meldingen worden altijd direct doorgegeven aan de Centrale Verkeersleiding...

Lees verder

Uitleg Verkoop-, oplaad- en ophaalautomaten

Je koopt je Regio Maand- en Jaarabonnement via de webwinkel van de RET. Wil je online saldo kopen of het Automatisch opladen op je OV-chipkaart zetten, dan kun je dit ook via de RET webwinkel regelen....

Lees verder

De OV-chipkaart en privacy

Als je de persoonlijke OV-chipkaart aanvraagt of gebruikt, komen de RET en Trans Link Systems B.V., de uitgever van de OV-chipkaart, in bezit van je persoonlijke gegevens maar ook van de reisgegevens...

Lees verder

Op welke telefoons werkt de app?

De RET app werkt op iPhones met het besturingssysteem iOS 15.0 of nieuwer en is compatibel met iPhones en de iPod touch. Op telefoons met Android werkt de app vanaf versie 6 en hoger. Gebruikers van...

Lees verder

Wat is Achteraf Betalen voor Consumenten (ABC)?

Achteraf Betalen voor Consumenten is een betaalmethode waarmee je kon reizen op saldo met de bus-, tram- en metrolijnen van de RET in de regio Rotterdam. Je betaalt achteraf per automatische incasso...

Lees verder