Kennismakingsgesprek aanvragen
deMobiliteitsManager is de zakelijke vervoersoplossing van de RET. Wil u weten hoe deMobiliteitsManager de mobiliteit van uw organisatie kan verbeteren, vraag dan een kennismaking aan via het...
deMobiliteitsManager is de zakelijke vervoersoplossing van de RET. Wil u weten hoe deMobiliteitsManager de mobiliteit van uw organisatie kan verbeteren, vraag dan een kennismaking aan via het...
De RET Barcode ticket koop je in de RET App . RET App Zodra je de RET Barcode App hebt gedownload, kun je mobiele tickets kopen. Betalen kan met iDEAL, creditcard en Apple Pay. Het mobiele ticket met...
Met een actief veiligheidsbeleid in het openbaar vervoer probeert de RET in te spelen op allerlei maatschappelijke veranderingen. Voor de veiligheid zijn bijvoorbeeld alle nieuwe metrorijtuigen van...
Zodra er een storing is aan de in- en uitcheckapparatuur in bus, tram of metro, wordt dit gemeld bij de Centrale Verkeersleiding van de RET. Bij een storing in een metrostation komt er zo snel...
De RET wil dat iedereen met de tram, bus of metro kan reizen. Dus ook mensen die slecht zien, afhankelijk zijn van een rolstoel, scootmobiel of met een rollator lopen. De bussen en trams van de RET...
De RET heeft twee speciale reisproducten voor serviceverlening: de RET Servicekaart en het RET Service Abonnement. Deze speciale producten stelt de RET gratis beschikbaar aan reizigers die buiten hun...