Filter op

Alles selecteren

158 Resultaten gevonden

Ik ben in de metro niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Ik heb een verkeerd tarief betaald in bus, tram of metro, wat nu?

Als de OV-chipkaart-apparatuur een verkeerde ritprijs berekent, gebruik dan het online teruggaveformulier om het teveel betaalde bedrag terug te vragen. Je kunt ook naar een RET Servicepunt gaan voor...

Lees verder

Oud & Nieuw 2024/2025 - Gratis metro tijdens jaarwisseling Rotterdam

Op 31 december rijdt het openbaar vervoer tot 20:00 uur volgens de normale dienstregeling. Vanaf 20:00 uur rijden alle bussen en trams hun laatste rit. De metro blijft tussen 21:00 en 02:00 uur...

Lees verder

Reisregels

Voor je eigen veiligheid moet je altijd de aanwijzingen van de RET-medewerkers opvolgen. Je mag de orde, rust en veiligheid op de stations, perrons, bij de haltes en in de voertuigen niet verstoren....

Lees verder