Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Ik reed een dagje mee in de bus op Zuid

Rogier begint zachtjes te fluiten en zwaait naar een tegemoetkomende trambestuurder. Achter mij zit iemand aan de telefoon. Zo iemand waarbij je het hele gesprek mee kan luisteren. Opeens hoor ik wat...

Lees verder

Service update from 30 August 2021

The changes affect a number of metro, tram and bus routes. Outline of the most important information: Changed departure times on many bus and tram lines and on some metro lines This means that...

Lees verder

De tijd waarop mijn voertuig vertrekt wijkt af van de tijd in de app, hoe kan dat?

Soms zit er een vertraging in de communicatie bij het versturen van de werkelijke locatie van het voertuig en de berekening/inschatting van de tijd waarop het moet vertrekken van een halte. Ook kan...

Lees verder

Tijdens het plannen van een reis vindt de reisplanner in de app mijn ingevoerde locatie niet. Wat moet ik nu doen?

De reisplanner in de app maakt gebruik van een database met locaties. Het kan voorkomen dat je een locatie invoert die net iets anders gespeld of genoemd wordt. Kan de reisplanner de locatie niet...

Lees verder

Het scherm met vertrektijden in de app toont geen informatie en de zandloper blijft maar draaien. Wat moet ik doen?

Als er geen tijden te zien zijn in de, is er mogelijk een verstoring in de app. Probeer dan de vertrektijden op te zoeken via onze website .

Lees verder

Ik zie in de app voertuigen rijden in de kaart, maar ik zie geen route van de bus, tram of metro. Hoe kan dat?

Als er een omleiding geldt op een lijn, zie je de positie van de voertuigen correct, maar is de route soms niet aangepast in de kaart.

Lees verder