Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Wat moet ik doen bij een kapotte OV-chipkaart?

Als je niet meer kunt inchecken, controleer dan eerst of er voldoende saldo op je kaart staat. Zo niet, laad dan je saldo op bij een automaat (op elk metrostation) of door de optie ' Automatisch...

Lees verder

Five Day Deals

Van woensdag 22 november t/m zondag 26 november zijn de Five Day Deals in Rotterdam. Vijf dagen lang shop je goede deals en zijn er allerlei leuke activiteiten in de winkels. De winkels zijn tot 19:00...

Lees verder

Ik reed een dagje mee in de bus op Zuid

Rogier begint zachtjes te fluiten en zwaait naar een tegemoetkomende trambestuurder. Achter mij zit iemand aan de telefoon. Zo iemand waarbij je het hele gesprek mee kan luisteren. Opeens hoor ik wat...

Lees verder

Service update from 30 August 2021

The changes affect a number of metro, tram and bus routes. Outline of the most important information: Changed departure times on many bus and tram lines and on some metro lines This means that...

Lees verder

De tijd waarop mijn voertuig vertrekt wijkt af van de tijd in de app, hoe kan dat?

Soms zit er een vertraging in de communicatie bij het versturen van de werkelijke locatie van het voertuig en de berekening/inschatting van de tijd waarop het moet vertrekken van een halte. Ook kan...

Lees verder

Tijdens het plannen van een reis vindt de reisplanner in de app mijn ingevoerde locatie niet. Wat moet ik nu doen?

De reisplanner in de app maakt gebruik van een database met locaties. Het kan voorkomen dat je een locatie invoert die net iets anders gespeld of genoemd wordt. Kan de reisplanner de locatie niet...

Lees verder