Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Case Flexxgroup

Leonard de Lange en Maddy Bolhuis vertellen hoe de samenwerking tussen Flexxgroup en de RET tot stand is gekomen. Je kent het wel, om negen uur een ochtendvergadering op de zaak, rond het middaguur...

Lees verder

Kennismakingsgesprek aanvragen

deMobiliteitsManager is de zakelijke vervoersoplossing van de RET. Wil u weten hoe deMobiliteitsManager de mobiliteit van uw organisatie kan verbeteren, vraag dan een kennismaking aan via het...

Lees verder

Hoe werkt de zandstrooiinstallatie van de tram?

Bij slechte weersomstandigheden, zoals regen- en sneeuwbuien, wordt de trambaan glad. Om te kunnen remmen gebruikt de tram zand, dat via de zandstrooiinstallatie onder het tramvoertuig wordt...

Lees verder

Ik heb een verkeerde aankoop gedaan via de webwinkel, wat nu?

In dit geval kun je contact opnemen met de Klantenservice via 0900-5006010 of ga langs bij één van de RET Servicepunten . Er zijn twee mogelijke situaties: 1. Nog niet opgehaald via ophaalautomaat Als...

Lees verder

Hoe kan ik saldo opladen?

Om saldo op je OV-chipkaart te laden kun je terecht bij de Verkoop- & oplaadautomaten in alle metrostations van de RET of bij een Oplaad- & ophaalautomaat bij jouw in de buurt. Bij alle Verkoop- &...

Lees verder

Reizen met een beperking

De RET wil dat iedereen met de tram, bus of metro kan reizen. Dus ook mensen die slecht zien, afhankelijk zijn van een rolstoel, scootmobiel of met een rollator lopen. De bussen en trams van de RET...

Lees verder