Filter op

Alles selecteren

82 Resultaten gevonden

Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...

Lees verder

Wat gebeurt er als het mobiele ticket niet duidelijk te zien is op het scherm van mijn smartphone?

Het mobiele ticket met barcode is uitsluitend geldig als vervoerbewijs als het duidelijk leesbaar weergegeven kan worden op een smartphone. Daarvoor is voldoende schermgrootte en schermkwaliteit...

Lees verder

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Lees verder

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Lees verder

Wederverkoper barcode tickets

Wederverkoper via barcode API Wanneer je een mobiele app bouwt om mensen te laten reizen kun je daarin ook barcodes van de RET verkopen. Je krijgt dan een barcode binnen de app te zien die je via een...

Lees verder

Wat zijn de alternatieven voor betalen met contant geld in de bus?

Het makkelijkste alternatief voor contant geld is de OV-chipkaart. De OV-chipkaart kan gebruikt worden in alle bussen, trams en metro’s. Dit is vaak goedkoper dan iedere keer een los kaartje kopen. Er...

Lees verder