Filter op

Alles selecteren

371 Resultaten gevonden

Bereikbaar

Reis je regelmatig met het OV in de regio Rotterdam? Maak je reis dan compleet met een deelfiets, deelscooter, deelauto of de Watertaxi. Op die manier kom je overal en ben je snel op je bestemming. In...

Lees verder

Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?

Dit werkt net zoals met een meerdere OV-chipkaarten. Voorbeeld: eerst 3 van hetzelfde product kopen op je smartphone en dan: Eerste ticket activeren, barcode groter maken inchecken en de eerste...

Lees verder

We stappen sneller in en uit

Als het in- en uitstappen niet snel verloopt, ontstaan vertragingen en ben je later op je eindbestemming. De RET heeft als proef een aantal aanpassingen doorgevoerd waarmee het in- en uitstappen...

Lees verder

Telefoon

De RET Klantenservice is telefonisch bereikbaar via: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten) Bellen via een tolk De RET is nu ook telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een...

Lees verder

De check-in en check-uit apparatuur doet het niet. Wat nu?

Zodra er een storing is aan de in- en uitcheckapparatuur in bus, tram of metro, wordt dit gemeld bij de Centrale Verkeersleiding van de RET. Bij een storing in een metrostation komt er zo snel...

Lees verder

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?

Dat hangt er vanaf of je een maand- of een jaarabonnement aanschaft. Voor een maandabonnement betaal je bij aanschaf direct de volledige prijs van het maandabonnement. Voor een jaarabonnement geldt...

Lees verder