Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

Waarom maakt de drukte-indicator geen gebruik van de actuele drukte in een voertuig?

De drukte-indicator is nu nog gebaseerd op historische in- en uitstapgegevens. Dit is vooral bruikbaar bij het plannen van een reis in de toekomst. De RET werkt ook aan een service waarbij op basis...

Lees verder

Bereikbaar

Reis je regelmatig met het OV in de regio Rotterdam? Maak je reis dan compleet met een deelfiets, deelscooter, deelauto of de Watertaxi. Op die manier kom je overal en ben je snel op je bestemming. In...

Lees verder

Kan ik mijn jaarabonnement stopzetten?

Je kunt het jaarabonnement opzeggen, maar niet tijdelijk stopzetten. Je jaarabonnement kun je opzeggen bij een RET Servicepunt of door te bellen naar de klantenservice. Kosteloos opzeggen kan in de...

Lees verder

Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?

Dit werkt net zoals met een meerdere OV-chipkaarten. Voorbeeld: eerst 3 van hetzelfde product kopen op je smartphone en dan: Eerste ticket activeren, barcode groter maken inchecken en de eerste...

Lees verder

We stappen sneller in en uit

Als het in- en uitstappen niet snel verloopt, ontstaan vertragingen en ben je later op je eindbestemming. De RET heeft als proef een aantal aanpassingen doorgevoerd waarmee het in- en uitstappen...

Lees verder

Telefoon

De RET Klantenservice is telefonisch bereikbaar via: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten) Bellen via een tolk De RET is nu ook telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een...

Lees verder