Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Mijn abonnement werkt niet meer, is de betaling mislukt?

Dat kan een reden zijn. Wanneer er een termijn niet betaald is, ontvang je één herinnering. Staat het verschuldigde bedrag daarna niet binnen 14 dagen op de rekening van de RET, dan word je abonnement...

Lees verder

Wat is de Wet politiegegevens?

De Wet politiegegevens (Wpg) regelt hoe de buitengewoon opsporingsambtenaren van de RET om moeten gaan met politiegegevens die zij verwerken tijdens de uitvoering van hun opsporingstaken. Dit is...

Lees verder

Hoe kan ik een reisproduct opladen?

Om te kunnen reizen met je OV-chipkaart kun je via internet saldo kopen en dat vervolgens ophalen bij een Oplaad- & ophaalautomaat bij jou in de buurt. Om reisproducten op je OV-chipkaart te laden,...

Lees verder

Werkzaamheden bekabeling metropoortjes

In maart en april vervangt de RET op diverse metrostations de bekabeling van de metropoortjes. Deze vervanging is nodig zodat de poortjes goed blijven werken met alle nieuwe betaalmethoden binnen...

Lees verder

Waar vind ik meer informatie over "Regio Maand- en Jaarabonnement"?

Met een Regio Maand- en Jaarabonnement reis je een maand of jaar voor een vast bedrag onbeperkt op alle lijnen van Connexxion, HTM, HTMbuzz, RET en Veolia in de Metropoolregio Rotterdam Den Haag en in...

Lees verder

Wat als ik niet heb uitgecheckt door een storing of ben vergeten uit te checken?

Als je vergeet uit te checken en je reist op saldo, dan schrijft het systeem de borgsom van 4 euro af. Dat gebeurt automatisch bij het inchecken. Normaal gesproken krijg je het restant meteen weer...

Lees verder