Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Reisregels & voorwaarden

De RET wil je snel en comfortabel naar je eindbestemming brengen. Om de reis voor iedereen zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, gelden reisregels. Reis je door een beperking met een rollator,...

Lees verder

Social Media

Stel je vraag op of deel je verhaal via Facebook . Via Twitter blijf je op de hoogte van actuele verstoringen. En volg de RET op Instagram voor de leukste foto's en verhalen uit het OV!

Lees verder

Automatisch opladen is mislukt, wat nu?

Als het saldo op je bankrekening niet voldoende is en het automatisch opladen niet lukt, ga dan naar een automaat, een RET Servicepunt om saldo te laden. Bij een Servicepunt wordt een toeslag gevraagd...

Lees verder

Met het OV naar wedstrijden van Feyenoord in de Kuip in Rotterdam

Al meer dan 75 jaar werken de RET en Feyenoord samen om zoveel mogelijk supporters met bus en tram van en naar De Kuip te vervoeren. Heb je een seizoens- of een wedstrijdkaart? Dan is deze kaart...

Lees verder

Waar kan ik een gevonden OV-chipkaart inleveren?

Als je een persoonlijke OV-chipkaart hebt gevonden, kun je deze inleveren bij het dichtstbijzijnde RET-Servicepunt of opsturen naar het adres dat op de OV-chipkaart staat. Mede namens de eigenaar van...

Lees verder

Bevestigingspagina AVG Verzoekformulier

Hartelijk dank voor uw verzoek, De RET streeft ernaar u zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien. Als wij aanvullende vragen hebben zullen wij u benaderen op het door u opgegeven e-mailadres...

Lees verder