Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

Welke vervoerders werken hieraan mee?

De volgende OV-bedrijven werken mee aan de drukte-indicator: Arriva, Connexxion, EBS, GVB, HTM, NS, Qbuzz, RET en Keolis.

Lees verder

Ik wil graag weten wat mijn betalingsachterstand is. Waar kan ik terecht?

Je kunt de hoogte van jouw betalingsachterstand opvragen door dit formulier in te vullen. De RET verstrekt je dan de opgevraagde informatie. Klik hier voor de voorwaarden van je jaarabonnement en de...

Lees verder

Welke politiegegevens worden verwerkt?

De buitengewoon opsporingsambtenaren van de RET verwerken verschillende soorten gegevens, waaronder: Naam, geboortedatum, adres, identiteitsbewijs; Informatie over strafbare feiten (feitcodes);

Lees verder

Wat gebeurt er bij een kaartcontrole?

Misschien ben je ze wel eens tegengekomen in de bus, tram of metro: groepjes controleurs die kaartcontroles uitvoeren. De Buitengewoon Opsporingsambtenaar Openbaar Vervoer (BOA OV RET) zijn beëdigde...

Lees verder

Hoe kan ik in aanmerking komen voor de wederverkoop van OV-chipkaarten?

De RET beoordeelt of u in aanmerking komt voor de wederverkoop van OV-chipkaarten. Daarbij wordt rekening gehouden met uw locatie en de afnamepotentie. Heeft u interesse? Neem dan een kijkje op deze...

Lees verder

Hoe vaak krijg ik een mail met een betalingsherinnering voor een jaarabonnementstermijn?

De RET verstuurt eenmalig een betalingsherinnering per e-mail. Daarna wordt de openstaande termijn overgedragen aan het incassobureau en is je jaarabonnement geblokkeerd. Deze blokkade kan niet meer...

Lees verder