Filter op

Alles selecteren

47 Resultaten gevonden

Wat gebeurt er als het mobiele ticket niet duidelijk te zien is op het scherm van mijn smartphone?

Het mobiele ticket met barcode is uitsluitend geldig als vervoerbewijs als het duidelijk leesbaar weergegeven kan worden op een smartphone. Daarvoor is voldoende schermgrootte en schermkwaliteit...

Lees verder

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Lees verder

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Lees verder

Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?

Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.

Lees verder

Mobiele tickets

Download de RET app in de Apple App Store of de Google Play Store Koop een mobiel ticket wanneer het jou uitkomt. Betalen kan met iDEAL, creditcard of Apple Pay. Activeer je ticket voordat je gaat...

Lees verder

Wederverkoper barcode tickets

Wederverkoper via barcode API Wanneer je een mobiele app bouwt om mensen te laten reizen kun je daarin ook barcodes van de RET verkopen. Je krijgt dan een barcode binnen de app te zien die je via een...

Lees verder