Filter op

Alles selecteren

207 Resultaten gevonden

Bereikbaar

Reis je regelmatig met het OV in de regio Rotterdam? Maak je reis dan compleet met een deelfiets, deelscooter, deelauto of de Watertaxi. Op die manier kom je overal en ben je snel op je bestemming. In...

Lees verder

Kan ik mijn jaarabonnement stopzetten?

Je kunt het jaarabonnement opzeggen, maar niet tijdelijk stopzetten. Je jaarabonnement kun je opzeggen bij een RET Servicepunt of door te bellen naar de klantenservice. Kosteloos opzeggen kan in de...

Lees verder

Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?

Dit werkt net zoals met een meerdere OV-chipkaarten. Voorbeeld: eerst 3 van hetzelfde product kopen op je smartphone en dan: Eerste ticket activeren, barcode groter maken inchecken en de eerste...

Lees verder

Wie beheert de perrons waar de RET-voertuigen stoppen?

Sinds de RET als OV-bedrijf is verzelfstandigd, zijn de halteperrons van bus en tram openbaar terrein geworden. Dat betekent dat de gemeente en deelgemeente verantwoordelijk zijn voor de perrons. In...

Lees verder

Reizen met kinderen

Is je kind vier jaar geworden, dan moet hij of zij reizen met een eigen OV-chipkaart. Tot die leeftijd mogen je kinderen gratis met tram, bus en metro reizen. Reis je met je kind in een buggy of...

Lees verder

Case Viroclinics

Carla Coors vertelt hoe het stroomlijnen van de mobiliteit binnen Viroclinics een flinke tijdswinst oplevert. “Dat was een heel gezellige tijd, maar het was ook onhandig om met onze bureaus tussen de...

Lees verder