Filter op

Alles selecteren

370 Resultaten gevonden

Waar vind ik informatie over ongeplande omleidingen?

Ongeplande omleidingen worden bekend gemaakt via: omroep in het voertuig, omroep op de stations, Dynamische Reisinformatieborden op de halte, Mijn RET Werkzaamheden Alerts, de RET App, www.ret.nl (ook...

Lees verder

Wederverkoper barcode tickets

Wederverkoper via barcode API Wanneer je een mobiele app bouwt om mensen te laten reizen kun je daarin ook barcodes van de RET verkopen. Je krijgt dan een barcode binnen de app te zien die je via een...

Lees verder

Wat zijn de tarieven van de buurtbus?

Je betaalt in de buurtbus gewoon met de OV-chipkaart, tegen dezelfde prijzen als in de 'grote' bussen van de RET. Ook abonnementen, kortingsproducten, enz. die op je OV-chipkaart zijn geladen, gelden...

Lees verder

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Lees verder

Reisproducten

De RET biedt verschillende reisproducten aan.

Lees verder

Wat zijn de kosten van een vervangende persoonlijke OV-chipkaart?

Een vervangende persoonlijke OV-chipkaart kun je aanvragen als je kaart kapot, verloren of zodanig beschadigd is dat hij niet meer werkt. Kijk op de website van de OV-chipkaart voor de actuele...

Lees verder