Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

Veel gestelde vraag: veiligheid

Een veelgestelde vraag die de RET Klantenservice krijgt is: wat doet de RET nog meer aan veiligheid dan vervoersbewijzen controleren? In dit filmpje laat Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA) Simon...

Lees verder

Ik wil foto- of filmopnames maken in de bus, tram of metro. Mag ik filmen of fotograferen?

In principe mag iedere burger in Nederland foto's of filmopnames maken van locaties of personen. Het is echter verboden deze foto's of filmopnames zonder toestemming van de gefotografeerde of gefilmde...

Lees verder

Wanneer kom ik in aanmerking voor compensatie bij vertragingen?

Compensatie bij vertragingen We bieden compensatie aan in de volgende situaties: Bij vertragingen, die langer dan 30 minuten duren, kun je rekenen op een wegwerp OV-chipkaart met het reisproduct RET 2...

Lees verder

Waar kan ik overlast door hangjongeren melden?

Alle RET-stations worden met camera's bewaakt. Deze beelden worden door beveiligingsmedewerkers bekeken. Wanneer zij iets verdachts zien, roepen ze, afhankelijk van de situatie, de hulp in van...

Lees verder

Sightseeing buslijnen

Met buslijn 32 en buslijn 44 rijden we langs de mooiste en leukste plekken van Rotterdam. Vervoerbewijzen In de bus heb je een geldig vervoerbewijs nodig, zoals een OV-chipkaart, RET 2 uur of RET 1...

Lees verder

Veelgestelde vragen

De RET heeft al een aantal veelgestelde vragen, en de antwoorden die daarbij horen, op deze pagina opgenomen. Maar misschien staat jouw vraag of opmerking er niet bij. Dan kun je terecht bij het...

Lees verder