Filter op

Alles selecteren

364 Resultaten gevonden

Wanneer kom ik in aanmerking voor compensatie bij vertragingen?

Compensatie bij vertragingen We bieden compensatie aan in de volgende situaties: Bij vertragingen, die langer dan 30 minuten duren, kun je rekenen op een wegwerp OV-chipkaart met het reisproduct RET 2...

Lees verder

Waar kan ik overlast door hangjongeren melden?

Alle RET-stations worden met camera's bewaakt. Deze beelden worden door beveiligingsmedewerkers bekeken. Wanneer zij iets verdachts zien, roepen ze, afhankelijk van de situatie, de hulp in van...

Lees verder

Sightseeing buslijnen

Met buslijn 32 en buslijn 44 rijden we langs de mooiste en leukste plekken van Rotterdam. Vervoerbewijzen In de bus heb je een geldig vervoerbewijs nodig, zoals een OV-chipkaart, RET 2 uur of RET 1...

Lees verder

Veelgestelde vragen

De RET heeft al een aantal veelgestelde vragen, en de antwoorden die daarbij horen, op deze pagina opgenomen. Maar misschien staat jouw vraag of opmerking er niet bij. Dan kun je terecht bij het...

Lees verder

De maandelijkse afschrijving is mislukt. Wat nu?

De RET doet één poging om af te schrijven. Mislukt die poging, dan ontvang je één herinnering. Staat het bedrag daarna niet binnen 14 dagen op de rekening van de RET, dan wordt je abonnement beëindigd...

Lees verder

Waar kan ik geluidsoverlast door een losliggend putdeksel melden?

Via dit contactformulier van de RET Klantenservice kun je melding maken van geluidsoverlast vanwege een losliggend putdeksel in de trambaan. Dergelijke meldingen worden doorgegeven aan de Centrale...

Lees verder