Filter op

Alles selecteren

375 Resultaten gevonden

Waar kan ik melding maken van een vieze lift?

De liften op de metrostations van de RET worden dagelijks schoongemaakt. De liftschachten worden elke maand schoongemaakt. Helaas is dat soms niet genoeg om stankoverlast tegen te gaan. De RET neemt...

Lees verder

Waar kan ik terecht met vragen over privacy?

Als je vragen hebt over privacy en gegevensverwerking bij de RET kun je contact opnemen met het privacy team. Dit team bestaat uit onze Functionaris Gegevensbescherming en Privacy Officer. Je kunt het...

Lees verder

Krijg ik een betaalbewijs/bonnetje na mijn aankoop in de bus?

Je krijgt een RET 2 uur kaartje van de buschauffeur, waarmee je 2 uur in de bus, tram en metro van de RET kunt reizen. Dit kan een gewoon kaartje zijn, of een kaartje met barcode. Je kunt er ook mee...

Lees verder

Veel gestelde vraag: veiligheid

Een veelgestelde vraag die de RET Klantenservice krijgt is: wat doet de RET nog meer aan veiligheid dan vervoersbewijzen controleren? In dit filmpje laat Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA) Simon...

Lees verder

Ik wil foto- of filmopnames maken in de bus, tram of metro. Mag ik filmen of fotograferen?

In principe mag iedere burger in Nederland foto's of filmopnames maken van locaties of personen. Het is echter verboden deze foto's of filmopnames zonder toestemming van de gefotografeerde of gefilmde...

Lees verder

Wanneer kom ik in aanmerking voor compensatie bij vertragingen?

Compensatie bij vertragingen We bieden compensatie aan in de volgende situaties: Bij vertragingen, die langer dan 30 minuten duren, kun je rekenen op een wegwerp OV-chipkaart met het reisproduct RET 2...

Lees verder