Klachtenprocedure
Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de RET. Dan kun je de RET hierop attent maken. De RET heeft een klachtenprocedure. Daarin staat beschreven hoe je je...
Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de RET. Dan kun je de RET hierop attent maken. De RET heeft een klachtenprocedure. Daarin staat beschreven hoe je je...
Je krijgt een RET 2 uur kaartje van de buschauffeur, waarmee je 2 uur in de bus, tram en metro van de RET kunt reizen. Dit kan een gewoon kaartje zijn, of een kaartje met barcode. Je kunt er ook mee...
Een veelgestelde vraag die de RET Klantenservice krijgt is: wat doet de RET nog meer aan veiligheid dan vervoersbewijzen controleren? In dit filmpje laat Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA) Simon...
In principe mag iedere burger in Nederland foto's of filmopnames maken van locaties of personen. Het is echter verboden deze foto's of filmopnames zonder toestemming van de gefotografeerde of gefilmde...
Compensatie bij vertragingen We bieden compensatie aan in de volgende situaties: Bij vertragingen, die langer dan 30 minuten duren, kun je rekenen op een wegwerp OV-chipkaart met het reisproduct RET 2...
Alle RET-stations worden met camera's bewaakt. Deze beelden worden door beveiligingsmedewerkers bekeken. Wanneer zij iets verdachts zien, roepen ze, afhankelijk van de situatie, de hulp in van...