Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Klachtenprocedure

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de RET. Dan kun je de RET hierop attent maken. De RET heeft een klachtenprocedure. Daarin staat beschreven hoe je je...

Lees verder

Krijg ik een betaalbewijs/bonnetje na mijn aankoop in de bus?

Je krijgt een RET 2 uur kaartje van de buschauffeur, waarmee je 2 uur in de bus, tram en metro van de RET kunt reizen. Dit kan een gewoon kaartje zijn, of een kaartje met barcode. Je kunt er ook mee...

Lees verder

Veel gestelde vraag: veiligheid

Een veelgestelde vraag die de RET Klantenservice krijgt is: wat doet de RET nog meer aan veiligheid dan vervoersbewijzen controleren? In dit filmpje laat Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA) Simon...

Lees verder

Ik wil foto- of filmopnames maken in de bus, tram of metro. Mag ik filmen of fotograferen?

In principe mag iedere burger in Nederland foto's of filmopnames maken van locaties of personen. Het is echter verboden deze foto's of filmopnames zonder toestemming van de gefotografeerde of gefilmde...

Lees verder

Wanneer kom ik in aanmerking voor compensatie bij vertragingen?

Compensatie bij vertragingen We bieden compensatie aan in de volgende situaties: Bij vertragingen, die langer dan 30 minuten duren, kun je rekenen op een wegwerp OV-chipkaart met het reisproduct RET 2...

Lees verder

Waar kan ik overlast door hangjongeren melden?

Alle RET-stations worden met camera's bewaakt. Deze beelden worden door beveiligingsmedewerkers bekeken. Wanneer zij iets verdachts zien, roepen ze, afhankelijk van de situatie, de hulp in van...

Lees verder