Filter op

Alles selecteren

364 Resultaten gevonden

Reisproducten

De RET biedt verschillende reisproducten aan.

Lees verder

Wat moet ik doen als een automaat buiten dienst is?

Probeer eerst een andere automaat. Via de servicepuntenzoeker kun je een andere automaat in de buurt vinden. Op een metrostation zijn vaak meerdere automaten aanwezig. Wanneer je geen andere automaat...

Lees verder

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Lees verder

Wat moet ik doen als de batterij van mijn mobiel leeg is?

Als je reist met de RET moet je altijd een geldig vervoersbewijs kunnen tonen. Is je batterij leeg en kun je geen geldig mobiel ticket via de PDF of in de RET App tonen, dan ben je verplicht om in te...

Lees verder

Disclaimer

De RET houdt deze website dagelijks up-to-date en biedt zo actueel mogelijke informatie. Toch kan het voorkomen dat de website (tijdelijk) niet beschikbaar is of onjuistheden of onvolkomenheden bevat....

Lees verder

Wat gebeurt er met klachten over geluidsoverlast van de trambaan?

Meldingen over geluidsoverlast bij de trambaan worden direct na ontvangst doorgegeven aan de Centrale Verkeersleiding van de RET. Ter plaatse wordt de rails dan zo snel mogelijk met behulp van een...

Lees verder