Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Lees verder

Reisproducten

De RET biedt verschillende reisproducten aan.

Lees verder

Wat moet ik doen als een automaat buiten dienst is?

Probeer eerst een andere automaat. Via de servicepuntenzoeker kun je een andere automaat in de buurt vinden. Op een metrostation zijn vaak meerdere automaten aanwezig. Wanneer je geen andere automaat...

Lees verder

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Lees verder

Wat moet ik doen als de batterij van mijn mobiel leeg is?

Als je reist met de RET moet je altijd een geldig vervoersbewijs kunnen tonen. Is je batterij leeg en kun je geen geldig mobiel ticket via de PDF of in de RET App tonen, dan ben je verplicht om in te...

Lees verder

Disclaimer

De RET houdt deze website dagelijks up-to-date en biedt zo actueel mogelijke informatie. Toch kan het voorkomen dat de website (tijdelijk) niet beschikbaar is of onjuistheden of onvolkomenheden bevat....

Lees verder