Filter op

Alles selecteren

364 Resultaten gevonden

Uitleg Verkoop-, oplaad- en ophaalautomaten

Bij de RET check je eenvoudig in- en uit met je betaalpas, creditcard of mobiel. Hoe dat werkt lees je op de OVpay informatiepagina . Daarnaast kun je op verschillende punten reisproducten en saldo...

Lees verder

Waar vind ik informatie over ongeplande omleidingen?

Ongeplande omleidingen worden bekend gemaakt via: omroep in het voertuig, omroep op de stations, Dynamische Reisinformatieborden op de halte, Mijn RET Werkzaamheden Alerts, de RET App, www.ret.nl (ook...

Lees verder

Wederverkoper barcode tickets

Wederverkoper via barcode API Wanneer je een mobiele app bouwt om mensen te laten reizen kun je daarin ook barcodes van de RET verkopen. Je krijgt dan een barcode binnen de app te zien die je via een...

Lees verder

Zijn er nog metrostations waar ik met contant geld kan betalen?

Ja, die zijn er. Op www.ret.nl/betalen staat een actueel overzicht van de metrostations en de betalingsmogelijkheden. Ook kun je bij de RET Servicepunten op de metrostations met contant geld betalen.

Lees verder

Wat zijn de tarieven van de buurtbus?

Je betaalt in de buurtbus gewoon met de OV-chipkaart, tegen dezelfde prijzen als in de 'grote' bussen van de RET. Ook abonnementen, kortingsproducten, enz. die op je OV-chipkaart zijn geladen, gelden...

Lees verder

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Lees verder