Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Tram 7

Tramlijn 7 rijdt doordeweeks elke 10 minuten. Kijk op de RET App of www.ret.nl voor actuele reisinformatie. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@ret.nl of 0900 - 500 60 10...

Lees verder

Verkoop dagkaart

Goed om te weten! Voor de veiligheid van ons allemaal wil de RET zo weinig mogelijk contant geld in de voertuigen hebben. Daarom worden er geen RET Dagkaarten in de bus en tram verkocht. Koop je...

Lees verder

Hoe kan ik het beste reizen met een grote groep leerlingen?

Je kunt het beste reizen met een RET Kinderdagkaart . Een begeleider van een groep leerlingen mag niet met de RET Kinderdagkaart reizen en heeft een eigen geldig vervoersbewijs nodig.

Lees verder

Email alert informatie

Wil je een e-mail ontvangen met informatie over omleidingen en werkzamheden op jouw lijn(en)? Maak dan een Mijn RET account aan . Ben je al geregistreerd? Log dan in op Mijn RET om je lijn(en) te...

Lees verder

Uitleg Verkoop-, oplaad- en ophaalautomaten

Bij de RET check je eenvoudig in- en uit met je betaalpas, creditcard of mobiel. Hoe dat werkt lees je op de OVpay informatiepagina . Daarnaast kun je op verschillende punten reisproducten en saldo...

Lees verder

Waar vind ik informatie over ongeplande omleidingen?

Ongeplande omleidingen worden bekend gemaakt via: omroep in het voertuig, omroep op de stations, Dynamische Reisinformatieborden op de halte, Mijn RET Werkzaamheden Alerts, de RET App, www.ret.nl (ook...

Lees verder