Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?
Dit werkt net zoals met een meerdere OV-chipkaarten. Voorbeeld: eerst 3 van hetzelfde product kopen op je smartphone en dan: Eerste ticket activeren, barcode groter maken inchecken en de eerste...
Hoe laat ik mijn mobiele ticket zien aan de chauffeur of conducteur?
Toon je geldige mobiele ticket in de PDF op je mobiel of toon je geprinte ticket. Heb je je mobiele ticket in de RET App gekocht? Toon dan je geldige mobiele ticket in de RET App bij het instappen aan...
Je kunt met de barcode op je mobiele ticket in- en uitchecken bij de metro. Bij de poortjes houd je de barcode boven de kaartlezer. De barcode poortjes zijn te herkennen aan de lichtbak in de...
Het mobiele ticket moet binnen 24 uur na aanschaf geactiveerd worden. Daarna is het mobiele ticket niet meer geldig. Na activatie van het mobiele ticket is de tijdsperiode waarin je kan reizen...
Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?
Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...