Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

Welke voertuigen worden ingezet als RET buurtbus?

De RET zet als buurtbus 8-persoons taxibusjes in. Ze hebben de RET huisstijl en zijn voorzien van aanduiding, lijnnummer en bestemming. Er kunnen maximaal 8 reizigers mee, staanplaatsen zijn niet...

Lees verder

De RET heeft nu twee buurtbussen, volgen er meer?

Op dit moment zijn er geen initiatieven die in vergevorderd stadium zijn. De RET staat wel open voor lokale initiatieven en er is dan ook interesse uit een aantal gemeenten om naar het voorbeeld van...

Lees verder

Wat zijn de huisregels van de RET?

In het openbaar vervoer van de RET gelden onze huisregels. Je vindt ze hier .

Lees verder

Ik vind dat ik bij een kaartcontrole niet correct ben behandeld door een RET-medewerker. Waar kan ik dat melden?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen klantgericht te handelen. Dat geldt ook voor onze controleurs. Toch kun je vinden dat je tijdens een controle niet klantgericht bent benaderd. Dan hoort...

Lees verder

Ik wil graag mijn reiservaring met een van de RET-medewerkers melden. Waar en hoe kan ik dat doen?

De RET doet haar uiterste best om de dienstverlening naar jou als klant zo goed mogelijk te laten verlopen. Wil je een suggestie, opmerking, vraag, klacht of compliment indienen? Dat stellen we erg op...

Lees verder

Ik ben bij een Servicepunt niet correct behandeld door een medewerker van de RET. wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder