Filter op

Alles selecteren

6 Resultaten gevonden

Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...

Lees verder

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Lees verder

Wat moet ik doen als de batterij van mijn mobiel leeg is?

Als je reist met de RET moet je altijd een geldig vervoersbewijs kunnen tonen. Is je batterij leeg en kun je geen geldig mobiel ticket via de PDF of in de RET App tonen, dan ben je verplicht om in te...

Lees verder

Mobiele tickets

Download de RET app in de Apple App Store of de Google Play Store Koop een mobiel ticket wanneer het jou uitkomt. Betalen kan met iDEAL, creditcard of Apple Pay. Activeer je ticket voordat je gaat...

Lees verder

Tourist Day Ticket

Op bezoek in de provincie Zuid-Holland en gedurende 1 dag onbeperkt reizen met de bus-, tram- en metrolijnen van RET, HTM, Arriva, Connexxion, Qbuzz, EBS en Waterbus? Het Tourist Day Ticket is...

Lees verder

RET app

De RET app is een gratis app van de RET en maakt reizen nog makkelijker. De app toont vertrektijden voor alle bus-, tram- en metrolijnen in heel Nederland. Voeg je favoriete haltes toe en bekijk hoe...

Lees verder