Waarom aanmelden bij Mijn RET?
Sla je favoriete lijnen op, waardoor je nog eenvoudiger je reis kunt plannen Je favoriete lijnen staan dan bij je volgende bezoek aan de website direct op de homepage voor je klaar Dankzij de...
Sla je favoriete lijnen op, waardoor je nog eenvoudiger je reis kunt plannen Je favoriete lijnen staan dan bij je volgende bezoek aan de website direct op de homepage voor je klaar Dankzij de...
Voor vragen over zakelijke abonnementen kun je contact opnemen met de RET via het zakelijk formulier . Vermeld hierbij jouw bedrijfsnaam, de adresgegevens van je bedrijf, de naam en de contactgegevens...
Jouw telefoon, tablet of laptop herkent automatisch het RET WiFi-netwerk. Soms moet je wel zelf op jouw apparaat aangeven of je van het RET WiFi-netwerk gebruik wilt maken. Selecteer het RET...
Alle onze bussen, metro's en trams hebben gratis WiFi. Ook is er gratis WiFi op de metrostations Beurs, Rotterdam Centraal, Zuidplein, Schiedam-Centrum, Kralingse Zoom, Blaak, Dijkzigt, Capelse Brug,...
Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via het contactformulier of bellen met onze Klantenservice via 0900-500 6010 (lokaal tarief).
De juiste naam is: RET WIFI