Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Waarom aanmelden bij Mijn RET?

Sla je favoriete lijnen op, waardoor je nog eenvoudiger je reis kunt plannen Je favoriete lijnen staan dan bij je volgende bezoek aan de website direct op de homepage voor je klaar Dankzij de...

Lees verder

Waar kan ik terecht met vragen over een grootgebruikcontract bij de RET?

Voor vragen over zakelijke abonnementen kun je contact opnemen met de RET via het zakelijk formulier . Vermeld hierbij jouw bedrijfsnaam, de adresgegevens van je bedrijf, de naam en de contactgegevens...

Lees verder

Hoe kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis internet?

Jouw telefoon, tablet of laptop herkent automatisch het RET WiFi-netwerk. Soms moet je wel zelf op jouw apparaat aangeven of je van het RET WiFi-netwerk gebruik wilt maken. Selecteer het RET...

Lees verder

Waar kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis WiFi?

Alle onze bussen, metro's en trams hebben gratis WiFi. Ook is er gratis WiFi op de metrostations Beurs, Rotterdam Centraal, Zuidplein, Schiedam-Centrum, Kralingse Zoom, Blaak, Dijkzigt, Capelse Brug,...

Lees verder

Ik kan mijn vraag aan de RET niet online terugvinden. Wat nu?

Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via het contactformulier of bellen met onze Klantenservice via 0900-500 6010 (lokaal tarief).

Lees verder

Wat is de correcte naam van het RET WiFi-netwerk?

De juiste naam is: RET WIFI

Lees verder