Hoe kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis internet?
Jouw telefoon, tablet of laptop herkent automatisch het RET WiFi-netwerk. Soms moet je wel zelf op jouw apparaat aangeven of je van het RET WiFi-netwerk gebruik wilt maken. Selecteer het RET...
Waar kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis WiFi?
Alle onze bussen, metro's en trams hebben gratis WiFi. Ook is er gratis WiFi op de metrostations Beurs, Rotterdam Centraal, Zuidplein, Schiedam-Centrum, Kralingse Zoom, Blaak, Dijkzigt, Capelse Brug,...
Ik kan mijn vraag aan de RET niet online terugvinden. Wat nu?
Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via het contactformulier of bellen met onze Klantenservice via 0900-500 6010 (lokaal tarief).
Met een actief veiligheidsbeleid in het openbaar vervoer probeert de RET in te spelen op allerlei maatschappelijke veranderingen. Voor de veiligheid zijn bijvoorbeeld alle nieuwe metrorijtuigen van...
Wat verstaat de RET onder de 'uitvoering van de dienstregeling'?
Met de 'uitvoering van de dienstregeling' bedoelt de RET dat bussen, trams en metro's rijden volgens het schema dat van tevoren is opgesteld. Ook de omleidingen en hoe vaak de bussen, trams en metro's...