Filter op

Alles selecteren

158 Resultaten gevonden

Ik ben iets kwijtgeraakt in de bus, tram, metro. Hoe kan ik navragen of de RET het heeft gevonden?

Als je één van je eigendommen kwijt bent, is dat uiteraard heel vervelend. De RET helpt je graag om je eigendom weer terug te krijgen. Voorwerpen die worden gevonden op onze stations en in onze...

Lees verder

Ik zie in de app voertuigen rijden in de kaart, maar ik zie geen route van de bus, tram of metro. Hoe kan dat?

Als er een omleiding geldt op een lijn, zie je de positie van de voertuigen correct, maar is de route soms niet aangepast in de kaart.

Lees verder

Hoe werkt het automatisch deursluitsysteem van de metro?

Je wilt als reiziger goed kunnen in- of uitstappen. Daarbij staat jouw veiligheid voor de RET voorop. Als de deuren van de metro sluiten, klinkt er daarom een duidelijk belsignaal om je te...

Lees verder

Hoe werken de dynamische reisinformatieborden van de metro?

Op alle metrostations hangen op het perron borden waarop de wachttijd voor de eerstvolgende metro(’s) wordt getoond. Deze borden worden dynamische reisinformatieborden genoemd. Dynamisch omdat ze...

Lees verder

Kan ik als reiziger iets veranderen aan de geluidssterkte van de omroepinstallatie in de metro?

Visueel gehandicapte reizigers zijn afhankelijk van het gehoor. Op verzoek van belangenorganisaties van deze groep reizigers heeft de RET het volume van de omroepinstallatie in de metro verhoogd....

Lees verder

Hoe reis ik met mijn rolstoel in bus, tram en metro?

Bekijk hier meer informatie over toegankelijkheid van ons openbaar vervoer voor het reizen met een beperking.

Lees verder