Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

De tijd waarop mijn voertuig vertrekt wijkt af van de tijd in de app, hoe kan dat?

Soms zit er een vertraging in de communicatie bij het versturen van de werkelijke locatie van het voertuig en de berekening/inschatting van de tijd waarop het moet vertrekken van een halte. Ook kan...

Lees verder

Tijdens het plannen van een reis vindt de reisplanner in de app mijn ingevoerde locatie niet. Wat moet ik nu doen?

De reisplanner in de app maakt gebruik van een database met locaties. Het kan voorkomen dat je een locatie invoert die net iets anders gespeld of genoemd wordt. Kan de reisplanner de locatie niet...

Lees verder

Het scherm met vertrektijden in de app toont geen informatie en de zandloper blijft maar draaien. Wat moet ik doen?

Als er geen tijden te zien zijn in de, is er mogelijk een verstoring in de app. Probeer dan de vertrektijden op te zoeken via onze website .

Lees verder

Ik zie in de app voertuigen rijden in de kaart, maar ik zie geen route van de bus, tram of metro. Hoe kan dat?

Als er een omleiding geldt op een lijn, zie je de positie van de voertuigen correct, maar is de route soms niet aangepast in de kaart.

Lees verder

Hoe vaak wordt de informatie in de app ververst?

De actuele tijden in de app krijgen iedere 15 seconden een update.

Lees verder

Update dienstregeling

Nieuwe dienstregeling bus per 5 mei. Dinsdag 6 mei is de vakantiedienst afgelopen en rijden de tram en metro weer vaker. Hou rekening met gewijzigde routes en tijden van bus 38 en tram 4, 6 en 7 door...

Lees verder