Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Verloren of gestolen OV-chipkaart

Het is niet mogelijk om een anonieme OV-chipkaart te blokkeren. Je kunt in de Verkoop- & Oplaadautomaat op het station een nieuwe kaart kopen. Ben je als gevolg van verlies of diefstal je persoonlijke...

Lees verder

Welke reisproducten kan ik op mijn OV-chipkaart laden?

Voor advies over de RET-reisproducten kunt u onze Reisproductadviseur raadplegen. Bekijk hier het volledige overzicht van onze tarieven en reisproducten. Om reisproducten op je OV-chipkaart te laden,...

Lees verder

Hoe werken de dynamische reisinformatieborden van de metro?

Op alle metrostations hangen op het perron borden waarop de wachttijd voor de eerstvolgende metro(’s) wordt getoond. Deze borden worden dynamische reisinformatieborden genoemd. Dynamisch omdat ze...

Lees verder

Mijn OV-chipkaart is gestolen of kwijt. Wat nu?

Is je persoonlijke OV-chipkaart gestolen of heb je deze verloren? Laat dan je kaart zo snel mogelijk blokkeren. Je kunt dit zelf via internet doen op www.ov-chipkaart.nl als je een 'Mijn...

Lees verder

Hoe kan ik een abonnement opladen?

Je kunt een regio-abonnement alleen op een persoonlijke OV-chipkaart laden, dus niet op een anonieme of wegwerp OV-chipkaart. Als jouw abonnement op je persoonlijke OV-chipkaart staat, wordt die kaart...

Lees verder

Hoe werkt de OV-chipkaart?

Op alle bus-, tram- en metrolijnen van de RET gebruik je de OV-chipkaart gebruiken. Je kunt ook inchecken met je betaalpas. Je kunt je OV-chipkaart op diverse plaatsen opladen. Er zijn oplaadautomaten...

Lees verder