Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Ik heb een verkeerde aankoop gedaan via de webwinkel, wat nu?

In dit geval kun je contact opnemen met de Klantenservice via 0900-5006010 of ga langs bij één van de RET Servicepunten . Er zijn twee mogelijke situaties: 1. Nog niet opgehaald via ophaalautomaat Als...

Lees verder

Hoe kan ik saldo opladen?

Om saldo op je OV-chipkaart te laden kun je terecht bij de Verkoop- & oplaadautomaten in alle metrostations van de RET of bij een Oplaad- & ophaalautomaat bij jouw in de buurt. Bij alle Verkoop- &...

Lees verder

Reizen met een beperking

De RET wil dat iedereen met de tram, bus of metro kan reizen. Dus ook mensen die slecht zien, afhankelijk zijn van een rolstoel, scootmobiel of met een rollator lopen. De bussen en trams van de RET...

Lees verder

Case Conversation24

Nick Blom en Lisa Priester vertellen hoe zij deMobililteitsManager ervaren in een interview met MKB Rotterdam. Lisa Priester is Chatoperator en sinds januari van dit jaar werkzaam bij Conversation24....

Lees verder

Vakantiedienstregeling

Maandag 23 december start de vakantiedienst. Dat betekent voor een aantal lijnen aangepaste tijden en frequenties. BUS De bussen rijden volgens de huidige dienstregeling. Bus 668 rijdt in de vakantie...

Lees verder

Schaatsbaan Rotterdam

De tijd van het jaar is weer aangebroken om heerlijk te schaatsen! Daarvoor hoef je niet helemaal naar het verre noorden af te reizen want Schaatsbaan Rotterdam is gewoon om de hoek. Haal je schaatsen...

Lees verder