Kan ik als reiziger iets veranderen aan de geluidssterkte van de omroepinstallatie in de metro?
Visueel gehandicapte reizigers zijn afhankelijk van het gehoor. Op verzoek van belangenorganisaties van deze groep reizigers heeft de RET het volume van de omroepinstallatie in de metro verhoogd....
In de maand augustus heeft de RET een drukte-experiment uitgevoerd en deze internetpagina opgezet. De informatie die hieronder staat is wel in te zien, maar niet meer actueel. Het reizen in het OV is...
AOW-gerechtigden Inwoners uit Rozenburg ontvangen naast het RET abonnement ook een gratis EBS abonnement. Dit abonnement is geldig op de EBS bussen in Voorne-Putten. De gemeente Rotterdam stuurt...
De RET beantwoordt nu ook je vragen via WhatsApp! Voeg eerst het telefoonnummer 06 - 2889 2889 toe aan je contacten om een bericht te kunnen sturen (op werkdagen van 07:00 tot 19:00 uur en in het...
In de ‘Reis mee met...’ filmpjes volgen we heel kort een reiziger of een RET-er! Reis in dit filmpje mee met Mathilde die met haar vrienden een drankje gaat doen in de stad. “Het fijne van het reizen...
Hoe werkt reizen met saldo of abonnement op metrolijn E (voorheen RandstadRail)?
Reis je op metrolijn E met je persoonlijke of een anonieme OV-chipkaart met saldo of een reisproduct? Op het gehele traject Rotterdam Slinge - Den Haag Centraal ben je verplicht om in en uit te...