Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

We stappen sneller in en uit

Als het in- en uitstappen niet snel verloopt, ontstaan vertragingen en ben je later op je eindbestemming. De RET heeft als proef een aantal aanpassingen doorgevoerd waarmee het in- en uitstappen...

Lees verder

Telefoon

De RET Klantenservice is telefonisch bereikbaar via: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten) Bellen via een tolk De RET is nu ook telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een...

Lees verder

De check-in en check-uit apparatuur doet het niet. Wat nu?

Zodra er een storing is aan de in- en uitcheckapparatuur in bus, tram of metro, wordt dit gemeld bij de Centrale Verkeersleiding van de RET. Bij een storing in een metrostation komt er zo snel...

Lees verder

Wat moet ik doen als ik een nieuwe betaalpas ontvang van de bank?

Als je betaalpas (binnenkort) verloopt ontvang je als het goed is een nieuwe betaalpas van je bank. Of je ontvagt deze omdat je oude betaalpas kapot was en je een nieuwe aangevraagd hebt. Volg na het...

Lees verder

Mee op reis met...Lorenzo

In de ‘Reis mee met...’ filmpjes volgen we heel kort een reiziger of een RET-er! Ga in dit filmpje mee op reis met Lorenzo Elstak, danser en jeugdcoach. “Wat mij inspireert als ik met het OV aan het...

Lees verder

Mijn betaling is gelukt, maar het lukt niet om mijn bestelling op te halen. Wat nu?

Als je niet bent teruggekeerd naar de webwinkel is er ergens iets fout gegaan. De RET informeert je per e-mail over de status van jouw bestelling. Je kunt in geval van twijfel contact opnemen met de...

Lees verder