Filter op

Alles selecteren

371 Resultaten gevonden

Wat kan ik doen als ik saldo op de kaart geladen heb?

Dit saldo blijft op de kaart staan tot het product wordt omgezet naar reizen op saldo. Je kunt het saldo tot 30 euro bij een RET Servicepunt van je kaart af laten halen.

Lees verder

Inwoners uit Capelle aan den IJssel

Bereikt u dit jaar de AOW gerechtigde leeftijd dan krijgt u een aantal weken van tevoren een brief van de gemeente over het gratis OV. U kunt dan langskomen bij één van de RET Servicepunten . Een...

Lees verder

Waar kan ik een gevonden OV-chipkaart inleveren?

Als je een persoonlijke OV-chipkaart hebt gevonden, kun je deze inleveren bij het dichtstbijzijnde RET-Servicepunt of opsturen naar het adres dat op de OV-chipkaart staat. Mede namens de eigenaar van...

Lees verder

Veelgestelde vragen

De RET heeft al een aantal veelgestelde vragen, en de antwoorden die daarbij horen, op deze pagina opgenomen. Maar misschien staat jouw vraag of opmerking er niet bij. Dan kun je terecht bij het...

Lees verder

De automaat is in storing, waardoor aankoop- of oplaadtransactie mislukt, wat nu?

Is het mislukt bij een grote automaat op een metrostation? De automaat print dan vanzelf een foutbon. Ga vervolgens met deze bon naar een RET Servicepunt om je claim te laten afhandelen. Is er geen...

Lees verder

Ik heb een verkeerd tarief betaald in bus, tram of metro, wat nu?

Als de OV-chipkaart-apparatuur een verkeerde ritprijs berekent, gebruik dan het online teruggaveformulier om het teveel betaalde bedrag terug te vragen. Je kunt ook naar een RET Servicepunt gaan voor...

Lees verder