Hoe vaak krijg ik een mail met een betalingsherinnering voor een jaarabonnementstermijn?
De RET verstuurt eenmalig een betalingsherinnering per e-mail. Daarna wordt de openstaande termijn overgedragen aan het incassobureau en is je jaarabonnement geblokkeerd. Deze blokkade kan niet meer...
Een stroomstoring, defect voertuig of werk aan de weg, evenementen en verbeteringen aan ons lijnennet. De RET wil je vooraf zo goed mogelijk informeren over eventuele vertragingen van je reis, daarom...
Waar vind ik informatie over het reizigershandvest?
Meer informatie over dit onderwerp vind je in een apart bestand. Je kunt het openen door hier te klikken. Compensatie bij vertragingen Bekijk in welke situaties de RET compensatie biedt in geval van...
De buitengewoon opsporingsambtenaren van de RET verwerken jouw gegevens alleen als dat nodig is voor de uitvoering van haar opsporingstaken zoals het handhaven opsporing van strafbare feiten binnen...
In de ‘Reis mee met...’ filmpjes volgen we heel kort een reiziger of een RET-er! Reis mee met Patrick, leerling metrobestuurder bij de RET. Tijdens de trainingsnacht worden er verschillende...
Als je niet meer kunt inchecken, controleer dan eerst of er voldoende saldo op je kaart staat. Zo niet, laad dan je saldo op bij een automaat (op elk metrostation) of door de optie ' Automatisch...