Hoe kan ik in mijn bedrijf de mogelijkheid bieden voor gebruik van het openbaar vervoer tijdens dienstreizen?
U kunt op verschillende manieren dienstreizen binnen uw bedrijf mogelijk maken voor uw medewerkers: Met deMobiliteitsManager reizen uw medewerkers met bus, tram, metro, trein, taxi, Greenwheels en...
Waar komt de informatie op de veranderende reisinformatieborden bij de bus- en tramhalte vandaan?
De bussen en trams van de RET zijn voorzien van een zogenoemd Exploitatie Beheer Systeem. Daarmee kan de Centrale Verkeersleiding de bussen en trams onderweg volgen en ook de oorzaken van bijvoorbeeld...
Je kunt een reis plannen met de reisplanner op de RET website. Wil je persoonlijk reisadvies? Dan kun je contact opnemen met de landelijke reisinformanten via 0900 - 92 92 (70 eurocent p.m.).
De RET beantwoordt nu ook je vragen via WhatsApp! Klik op het nummer om een Whatsapp chat te openen of voeg 06 - 2889 2889 toe aan je contacten om een bericht te kunnen sturen (alleen tijdens...
Als het saldo op je persoonlijke of anonieme OV-chipkaart lager is dan 0 euro kan je niet inchecken. Ga naar een automaat, een RET Servicepunt om saldo te laden. Bij een Servicepunt wordt een toeslag...
Ik heb een verkeerde aankoop gedaan via de automaat, wat nu?
Heb je een verkeerd abonnement (Net-abonnement, Regio Abonnement of Altijd Korting) gekocht, ga dan naar een RET Servicepunt om dit abonnement van je kaart te laten halen. Dit kan tot en met de 2e dag...