Reisregels & voorwaarden
De RET wil je snel en comfortabel naar je eindbestemming brengen. Om de reis voor iedereen zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, gelden reisregels. Reis je door een beperking met een rollator,...
De RET wil je snel en comfortabel naar je eindbestemming brengen. Om de reis voor iedereen zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, gelden reisregels. Reis je door een beperking met een rollator,...
Je kunt een reis plannen met de reisplanner op de RET website. Wil je persoonlijk reisadvies? Dan kun je contact opnemen met de landelijke reisinformanten via 0900 - 92 92 (70 eurocent p.m.).
De RET beantwoordt nu ook je vragen via WhatsApp! Klik op het nummer om een Whatsapp chat te openen of voeg 06 - 2889 2889 toe aan je contacten om een bericht te kunnen sturen (alleen tijdens...
Als het saldo op je persoonlijke of anonieme OV-chipkaart lager is dan 0 euro kan je niet inchecken. Ga naar een automaat, een RET Servicepunt om saldo te laden. Bij een Servicepunt wordt een toeslag...
Heb je een verkeerd abonnement (Net-abonnement, Regio Abonnement of Altijd Korting) gekocht, ga dan naar een RET Servicepunt om dit abonnement van je kaart te laten halen. Dit kan tot en met de 2e dag...
Of je nu de week start in de metro, onderweg bent naar vrienden of familie of na een lange werkdag even tot rust wil komen in de tram. Op het Spotify-account van de RET luister je naar de beste muziek...