Filter op

Alles selecteren

375 Resultaten gevonden

Reisregels & voorwaarden

De RET wil je snel en comfortabel naar je eindbestemming brengen. Om de reis voor iedereen zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, gelden reisregels. Reis je door een beperking met een rollator,...

Lees verder

Hoe kan ik een reis plannen?

Je kunt een reis plannen met de reisplanner op de RET website. Wil je persoonlijk reisadvies? Dan kun je contact opnemen met de landelijke reisinformanten via 0900 - 92 92 (70 eurocent p.m.).

Lees verder

Klantenservice

De RET beantwoordt nu ook je vragen via WhatsApp! Klik op het nummer om een Whatsapp chat te openen of voeg 06 - 2889 2889 toe aan je contacten om een bericht te kunnen sturen (alleen tijdens...

Lees verder

Mijn saldo is lager dan 0 euro, wat nu?

Als het saldo op je persoonlijke of anonieme OV-chipkaart lager is dan 0 euro kan je niet inchecken. Ga naar een automaat, een RET Servicepunt om saldo te laden. Bij een Servicepunt wordt een toeslag...

Lees verder

Ik heb een verkeerde aankoop gedaan via de automaat, wat nu?

Heb je een verkeerd abonnement (Net-abonnement, Regio Abonnement of Altijd Korting) gekocht, ga dan naar een RET Servicepunt om dit abonnement van je kaart te laten halen. Dit kan tot en met de 2e dag...

Lees verder

Spotify

Of je nu de week start in de metro, onderweg bent naar vrienden of familie of na een lange werkdag even tot rust wil komen in de tram. Op het Spotify-account van de RET luister je naar de beste muziek...

Lees verder