Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Waar kan ik het melden als een lift, roltrap of toegangspoort kapot is?

De RET doet er alles aan om de toegankelijkheid van de metrostations zo goed mogelijk te maken en te houden. Dat betekent uiteraard dat roltrappen, liften en toegangspoortjes goed moeten werken. Door...

Lees verder

Wat is Reizen op Rekening (RoR)?

Reizen op Rekening is een betaalwijze waarmee u achteraf betaalt voor de gemaakte reizen. Met Reizen op Rekening wordt er geen saldo van de OV-chipkaart afgeschreven, u checkt in en uit en betaalt...

Lees verder

Voorwaarden coulanceregeling

Je hebt een OV-chipkaart met een abonnement en bent vergeten in te checken. Hiervoor heb je een boete of proces-verbaal gekregen. Wat dan? Iedereen met een OV-chipkaart is verplicht om in- en uit te...

Lees verder

Wanneer heb ik recht op teruggave?

Heb je een check-in of check-uit gemist, dan kun je het bedrag dat daardoor is afgeschreven direct terugvragen via: www.uitcheckgemist.nl . Als je onterecht te veel hebt betaald voor jouw reis of er...

Lees verder

Reisregels & voorwaarden

De RET wil je snel en comfortabel naar je eindbestemming brengen. Om de reis voor iedereen zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, gelden reisregels. Reis je door een beperking met een rollator,...

Lees verder

Social Media

Stel je vraag op of deel je verhaal via Facebook . Via Twitter blijf je op de hoogte van actuele verstoringen. En volg de RET op Instagram voor de leukste foto's en verhalen uit het OV!

Lees verder