Filter op

Alles selecteren

370 Resultaten gevonden

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

Wanneer er een termijn niet betaald is, ontvang je één herinnering. Staat het verschuldigde bedrag daarna niet binnen 14 dagen op de rekening van de RET, dan wordt je abonnement beëindigd en kun je er...

Lees verder

Sociale media

Stel je vraag op Facebook of Twitter . En volg de RET op Instagram voor de leukste foto's en verhalen over het OV!

Lees verder

Hoe laat ik mijn mobiele ticket zien aan de chauffeur of conducteur?

Toon je geldige mobiele ticket in de PDF op je mobiel of toon je geprinte ticket. Heb je je mobiele ticket in de RET App gekocht? Toon dan je geldige mobiele ticket in de RET App bij het instappen aan...

Lees verder

Bezwaar proces verbaal formulier

Heb je in het openbaar vervoer van de RET een boete/proces-verbaal gekregen en wil je hier bezwaar tegen maken, vul dan onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. De RET moet het bezwaar binnen...

Lees verder

Wat moet ik doen als mijn kaart met abonnement kwijt of gestolen is?

Als je jouw persoonlijke OV-chipkaart kwijt bent door verlies of diefstal, vraag je een vervangende OV-chipkaart aan. Laat je oude kaart bij Klantenservice OV-chipkaart blokkeren om verder misbruik en...

Lees verder

CO2

Voor elke geplande reis wordt de CO2-uitstoot van de gekozen vervoerswijze vergeleken met de uitstoot van dezelfde reis per auto, daarbij vergelijken we de ov-reis met een gemiddeld fossiel...

Lees verder