Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Tijdens je reis

Hier vind je de informatie die je nodig hebt om je reis zo gemakkelijk te laten verlopen. Het komt voor dat je tijdens je reis moet overstappen naar een andere bus, tram of metro. Check altijd in en...

Lees verder

Omleidingen & verstoringen

Een stroomstoring, defect voertuig of werk aan de weg, evenementen en verbeteringen aan ons lijnennet. De RET wil je vooraf zo goed mogelijk informeren over eventuele vertragingen van je reis, daarom...

Lees verder

Waar vind ik informatie over het reizigershandvest?

Meer informatie over dit onderwerp vind je in een apart bestand. Je kunt het openen door hier te klikken. Compensatie bij vertragingen Bekijk in welke situaties de RET compensatie biedt in geval van...

Lees verder

Wat kan ik doen als ik saldo op de kaart geladen heb?

Dit saldo blijft op de kaart staan tot het product wordt omgezet naar reizen op saldo. Je kunt het saldo tot 30 euro bij een RET Servicepunt van je kaart af laten halen.

Lees verder

Waarom worden mijn politiegegevens verwerkt?

De buitengewoon opsporingsambtenaren van de RET verwerken jouw gegevens alleen als dat nodig is voor de uitvoering van haar opsporingstaken zoals het handhaven opsporing van strafbare feiten binnen...

Lees verder

Inwoners uit Capelle aan den IJssel

Bereikt u dit jaar de AOW gerechtigde leeftijd dan krijgt u een aantal weken van tevoren een brief van de gemeente over het gratis OV. U kunt dan langskomen bij één van de RET Servicepunten . Een...

Lees verder