Filter op

Alles selecteren

207 Resultaten gevonden

De tijd waarop mijn voertuig vertrekt wijkt af van de tijd in de app, hoe kan dat?

Soms zit er een vertraging in de communicatie bij het versturen van de werkelijke locatie van het voertuig en de berekening/inschatting van de tijd waarop het moet vertrekken van een halte. Ook kan...

Lees verder

Waar kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis WiFi?

Alle onze bussen, metro's en trams hebben gratis WiFi. Ook is er gratis WiFi op de metrostations Beurs, Rotterdam Centraal, Zuidplein, Schiedam-Centrum, Kralingse Zoom, Blaak, Dijkzigt, Capelse Brug,...

Lees verder

Welke voertuigen worden ingezet als RET buurtbus?

De RET zet als buurtbus 8-persoons taxibusjes in. Ze hebben de RET huisstijl en zijn voorzien van aanduiding, lijnnummer en bestemming. Er kunnen maximaal 8 reizigers mee, staanplaatsen zijn niet...

Lees verder

Omleidingen & verstoringen

Een stroomstoring, defect voertuig of werk aan de weg, evenementen en verbeteringen aan ons lijnennet. De RET wil je vooraf zo goed mogelijk informeren over eventuele vertragingen van je reis, daarom...

Lees verder