Hoe kan ik in aanmerking komen voor de wederverkoop van OV-chipkaarten?
De RET beoordeelt of u in aanmerking komt voor de wederverkoop van OV-chipkaarten. Daarbij wordt rekening gehouden met uw locatie en de afnamepotentie. Heeft u interesse? Neem dan een kijkje op deze...
Hoe vaak krijg ik een mail met een betalingsherinnering voor een jaarabonnementstermijn?
De RET verstuurt eenmalig een betalingsherinnering per e-mail. Daarna wordt de openstaande termijn overgedragen aan het incassobureau en is je jaarabonnement geblokkeerd. Deze blokkade kan niet meer...
Hier vind je de informatie die je nodig hebt om je reis zo gemakkelijk te laten verlopen. Het komt voor dat je tijdens je reis moet overstappen naar een andere bus, tram of metro. Check altijd in en...
Een stroomstoring, defect voertuig of werk aan de weg, evenementen en verbeteringen aan ons lijnennet. De RET wil je vooraf zo goed mogelijk informeren over eventuele vertragingen van je reis, daarom...
Waar vind ik informatie over het reizigershandvest?
Meer informatie over dit onderwerp vind je in een apart bestand. Je kunt het openen door hier te klikken. Compensatie bij vertragingen Bekijk in welke situaties de RET compensatie biedt in geval van...
Wat kan ik doen als ik saldo op de kaart geladen heb?
Dit saldo blijft op de kaart staan tot het product wordt omgezet naar reizen op saldo. Je kunt het saldo tot 30 euro bij een RET Servicepunt van je kaart af laten halen.