Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

Sociale media

Stel je vraag op Facebook of Twitter . En volg de RET op Instagram voor de leukste foto's en verhalen over het OV!

Lees verder

Hoe laat ik mijn mobiele ticket zien aan de chauffeur of conducteur?

Toon je geldige mobiele ticket in de PDF op je mobiel of toon je geprinte ticket. Heb je je mobiele ticket in de RET App gekocht? Toon dan je geldige mobiele ticket in de RET App bij het instappen aan...

Lees verder

De automaat is in storing, waardoor aankoop- of oplaadtransactie mislukt, wat nu?

Is het mislukt bij een grote automaat op een metrostation? De automaat print dan vanzelf een foutbon. Ga vervolgens met deze bon naar een RET Servicepunt om je claim te laten afhandelen. Is er geen...

Lees verder

Reizen met kinderen

Is je kind vier jaar geworden, dan moet hij of zij reizen met een eigen OV-chipkaart. Tot die leeftijd mogen je kinderen gratis met tram, bus en metro reizen. Reis je met je kind in een buggy of...

Lees verder

Waar vind ik meer informatie over "Gratis OV voor 65-plussers in Capelle a/d Ijssel"?

Woont je in Capelle aan den IJssel, dan kun je langskomen bij één van de RET Servicepunten . Een medewerker van de RET plaatst dan het Vrij Reizen abonnement op je persoonlijke OV-chipkaart. Neem...

Lees verder

Bezwaar proces verbaal formulier

Heb je in het openbaar vervoer van de RET een boete/proces-verbaal gekregen en wil je hier bezwaar tegen maken, vul dan onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. De RET moet het bezwaar binnen...

Lees verder