Filter op

Alles selecteren

375 Resultaten gevonden

Welke vervoerders werken hieraan mee?

De volgende OV-bedrijven werken mee aan de drukte-indicator: Arriva, Connexxion, EBS, GVB, HTM, NS, Qbuzz, RET en Keolis.

Lees verder

Ik wil graag weten wat mijn betalingsachterstand is. Waar kan ik terecht?

Je kunt de hoogte van jouw betalingsachterstand opvragen door dit formulier in te vullen. De RET verstrekt je dan de opgevraagde informatie. Klik hier voor de voorwaarden van je jaarabonnement en de...

Lees verder

Welke politiegegevens worden verwerkt?

De buitengewoon opsporingsambtenaren van de RET verwerken verschillende soorten gegevens, waaronder: Naam, geboortedatum, adres, identiteitsbewijs; Informatie over strafbare feiten (feitcodes);

Lees verder

Winkelruimte

De RET heeft op een aantal metrostations in hartje Rotterdam en in de regio winkelruimte beschikbaar. Dat zijn interessante locaties als je een winkel wilt beginnen of je portfolio wilt uitbreiden. De...

Lees verder

De automaat is in storing, waardoor aankoop- of oplaadtransactie mislukt, wat nu?

Is het mislukt bij een grote automaat op een metrostation? De automaat print dan vanzelf een foutbon. Ga vervolgens met deze bon naar een RET Servicepunt om je claim te laten afhandelen. Is er geen...

Lees verder

Hoe kan ik in aanmerking komen voor de wederverkoop van OV-chipkaarten?

De RET beoordeelt of u in aanmerking komt voor de wederverkoop van OV-chipkaarten. Daarbij wordt rekening gehouden met uw locatie en de afnamepotentie. Heeft u interesse? Neem dan een kijkje op deze...

Lees verder