Filter op

Alles selecteren

370 Resultaten gevonden

Waar kan ik overlast door hangjongeren melden?

Alle RET-stations worden met camera's bewaakt. Deze beelden worden door beveiligingsmedewerkers bekeken. Wanneer zij iets verdachts zien, roepen ze, afhankelijk van de situatie, de hulp in van...

Lees verder

Sightseeing buslijnen

Met buslijn 32 en buslijn 44 rijden we langs de mooiste en leukste plekken van Rotterdam. Vervoerbewijzen In de bus heb je een geldig vervoerbewijs nodig, zoals een OV-chipkaart, RET 2 uur of RET 1...

Lees verder

Wat kan ik doen met gratis internet?

Met behulp van het gratis internet van de RET kun je via jouw telefoon, tablet of laptop gebruikmaken van e-mail en navigeren op het internet via je internetbrowser. Gratis WiFi van de RET is niet...

Lees verder

De maandelijkse afschrijving is mislukt. Wat nu?

De RET doet één poging om af te schrijven. Mislukt die poging, dan ontvang je één herinnering. Staat het bedrag daarna niet binnen 14 dagen op de rekening van de RET, dan wordt je abonnement beëindigd...

Lees verder

Waar kan ik geluidsoverlast door een losliggend putdeksel melden?

Via dit contactformulier van de RET Klantenservice kun je melding maken van geluidsoverlast vanwege een losliggend putdeksel in de trambaan. Dergelijke meldingen worden doorgegeven aan de Centrale...

Lees verder

Zijn er nog bussen waar ik met contant geld kan betalen?

Nee, in alle bussen van de RET kan je alleen nog maar met je bankpas of creditcard betalen.

Lees verder