De automaat is in storing, waardoor aankoop- of oplaadtransactie mislukt, wat nu?
Is het mislukt bij een grote automaat op een metrostation? De automaat print dan vanzelf een foutbon. Ga vervolgens met deze bon naar een RET Servicepunt om je claim te laten afhandelen. Is er geen...
Waar vind ik meer informatie over "Gratis OV voor 65-plussers in Capelle a/d Ijssel"?
Woont je in Capelle aan den IJssel, dan kun je langskomen bij één van de RET Servicepunten . Een medewerker van de RET plaatst dan het Vrij Reizen abonnement op je persoonlijke OV-chipkaart. Neem...
Voor elke geplande reis wordt de CO2-uitstoot van de gekozen vervoerswijze vergeleken met de uitstoot van dezelfde reis per auto, daarbij vergelijken we de ov-reis met een gemiddeld fossiel...
Waarom gaat mijn bus, tram, of metro niet volgens de dienstregeling?
Helaas kan de bus, tram of metro tijdens de dienstuitvoering vertraging oplopen in het verkeer. Dat kan allerlei oorzaken hebben: verkeersdrukte, omleidingen, wegafsluitingen en aanrijdingen. Bij...
Bij wie kan ik terecht met vragen over de OV-chipkaart?
De Klantenservice OV-chipkaart beantwoordt vragen over: De aanschaf van een OV-chipkaart Het melden van een verloren of gestolen OV-chipkaart Het gebruik van de OV-chipkaart Je kunt de Klantenservice...