Filter op

Alles selecteren

375 Resultaten gevonden

Wat moet ik doen als ik geen pinpas of creditcard bij me heb?

Je kunt dan een mobiel ticket kopen via je telefoon. Meer informatie: www.ret.nl/barcode

Lees verder

Wat kan ik doen als mijn WiFi-verbinding wegvalt of als de verbinding slecht is?

In de voertuigen van de RET is de kwaliteit van de verbinding afhankelijk van de positie van het voertuig. In de metro's werkt de WiFi alleen bovengronds. De RET maakt gebruik van een mobiele...

Lees verder

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

Wanneer er een termijn niet betaald is, ontvang je één herinnering. Staat het verschuldigde bedrag daarna niet binnen 14 dagen op de rekening van de RET, dan wordt je abonnement beëindigd en kun je er...

Lees verder

Scholenkaart

De RET Scholenkaart stopt per 1 januari 2022. Een makkelijk en flexibel alternatief is de RET Kinderdagkaart . De RET Kinderdagkaart kost € 4,50 en is onder andere verkrijgbaar bij Verkoop- &...

Lees verder

Sociale media

Stel je vraag op Facebook of Twitter . En volg de RET op Instagram voor de leukste foto's en verhalen over het OV!

Lees verder

Hoe laat ik mijn mobiele ticket zien aan de chauffeur of conducteur?

Toon je geldige mobiele ticket in de PDF op je mobiel of toon je geprinte ticket. Heb je je mobiele ticket in de RET App gekocht? Toon dan je geldige mobiele ticket in de RET App bij het instappen aan...

Lees verder