Filter op

Alles selecteren

370 Resultaten gevonden

Is mijn privacy wel gewaarborgd bij gebruik van apps met de drukte-indicator?

De toevoeging van de drukte-indicator geeft geen verschil in de RET website of in de RET App met betrekking tot de privacy. Er worden geen persoonlijke reisbewegingen gebruikt in de drukte-indicator.

Lees verder

Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?

Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.

Lees verder

Wederverkopen OV-chipkaart

Heb je een vraag over het doorverkopen van RET-producten of wil je wederverkoper worden? Vul dan het onderstaande formulier in en de RET neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.

Lees verder

Tram 7

Tramlijn 7 rijdt doordeweeks elke 10 minuten. Kijk op de RET App of www.ret.nl voor actuele reisinformatie. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@ret.nl of 0900 - 500 60 10...

Lees verder

Hoe kan ik het beste reizen met een grote groep leerlingen?

Je kunt het beste reizen met een RET Kinderdagkaart . Een begeleider van een groep leerlingen mag niet met de RET Kinderdagkaart reizen en heeft een eigen geldig vervoersbewijs nodig.

Lees verder

Email alert informatie

Wil je een e-mail ontvangen met informatie over omleidingen en werkzamheden op jouw lijn(en)? Maak dan een Mijn RET account aan . Ben je al geregistreerd? Log dan in op Mijn RET om je lijn(en) te...

Lees verder